تاثیر تگ برچسب بر سئو سایت: همانطور که در مقالات قبل هم اشاره شد استفاده از تگ ها می تواند تاثیر بسیار بسزایی در بهینه سازی سایت و سئو وب سایت شما باشد. اما چیزی که باید بدانید این است که چگونه از این تگ ها در مطالب و صفحات سایت خود استفاده کنیم به طوریکه نتیجه عکس و منفی نداشته باشد. پس ابتدا لازم است به عنوان یک وب مستر به خوبی با انواع تگ ها و کاربرد آن ها در سئو سایت آشنا باشید. در مقالات قبل ما درباره انواع تگ ها و توضیحات مرتبط با آن اشاره کردیم اما در این جا نیز لازم است به طور مختصر یک بار دیگر این تگ ها را نام ببریم.

انواع  تگ ها در کد نویسی

  1. تگ description
  2. تگ viewport
  3. تگ Keywords
  4. تگ برچسب
  5. تگ ALT تصاویر
  6. تگ نویسنده Author
  7. زبان سایت و محتویات آن Content Language
  8. تگ حق چاپ و نشر Copyright
  9. تگ اسپایدر Robots
  10. تگ ربات گوگل Googlebot
  11. تگ generator
  12. تگ انقضا Expire

 

 

نحوه استفاده تگ برچسب در سایت

تاثیر تگ برچسب بر سئو سایت

خوب همانطور که در بالا اشاره کردیم می خواهیم درباره تاثیر تگ برچسب بر سئو سایت صحبت کنیم. در مورد چگونگی استفاده از برچسب ها و همینطور تعداد این برچسب ها در یک پست هنوز مقاله رسمی از سوی گوگل منتشر نشده است اما تجاربی که وب مسترها در این زمینه دارند و نتایج مثبت و منفی که بدست آورده اند را می توان تحت عنوان یک سری اصول فنی معرفی کرد. ما سعی کرده این تعدادی از این نکات را در زیر نام ببریم.

  1. بهتر است کلمات کلیدی مهم سایت خود را در برچسب بگنجانید.
  2.  تعداد کلمات یک برچسب حداقل ۲ کلمه و حداکثر ۵ کلمه باشد.
  3.  متا تگ توضیحات یک برچسب را حتما پر کنید.
  4. همانگونه که اصول سئو را در مورد یک پست رعایت می کنید در بدنه برچسب نیز رعایت شود
  5. بسیار توجه داشته باشید که عمل کپی و یا DUPLICATE بین برچسب های سایت و پست های سایت اتفاق نیفتد.
  6. تعداد برچسب های استفاده شده در یک پست نباید به صورت افراطی باشد. (مثال حداکثر بین ۱۰ تا مورد)
  7. تمام برچسب هایی که در یک پست تگ می شوند باید بصورت قطعی و حتما در محتوای پست شما وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است تمامی موارد ذکر شده در بالا بصورت کاملا تجربی بدست آمده و ممکن است سایر وب مستران عزیز پیشنهادات دیگری نیز در این زمینه داشته باشند. اما اگر تمامی این اصول به خوبی رعایت شود در نهایت شما شاهد بهبود سئو سایت، افزایش بازدید سایت و در نهایت افزایش ترافیک سایت خواهید بود. پس با تولید محتوا مناسب و رعایت استفاده از برچسب ها می توان به بهینه سازی سایت کمک بسیاری نمود.

تعداد تگ برچسب در سئو سایت

تعداد تگ برچسب در سئو سایت

شرکت با سال های تجربه درخشان و پروژه های اجرایی در زمینه بهینه سازی سایت و سئو سایت، بهینه سازی دیتابیس، طراحی وب سایت، طراحی قالب، طراحی افزونه، طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج  و … در خدمت شما عزیزان می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچین اطلاع از هزینه سئو سایت در کرج می توانید با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید به صفحه نمونه کارها مراجعه نمایید.