محبوب ترین سرویسهای هاست

  • هاست لینوکس

    در صورتی که برنامه نویسی وب سایت شما تحت زبان php است و یا از وب سایت استاتیک که با زبان html آماده شده استفاده می کنید این سرویس برای شما مناسب است. به توصیه بهتر است کاربرانی که وب سایت آنها بر اساس سیستم های مدیریت محتوا آماده نظیر وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستا شاپ و.. می باشد از هاست لینوکس برای میزبانی سایت خود استفاده نمایند.

  • هاست ویندوز

    این سرویس مناسب کاربرانی است که زبان برنامه نویسی سایت آنها asp و یا asp.net می باشد مناسب است. میزبانی وب توصیه میکند کاربرانی که وب سایت خود را با سیستم مدیریت محتوایی نظیر dotnetnuke راه اندازی کرده اند از هاست ویندوز استفاده نمایند.

  • سرور اختصاصی

    سازمانها، موسسات بزرگ و همچنين شركتهايي كه امنيت وب سايتهايشان بسيار مهم و حياتي است و از حساسيت بالايي برخوردار است و از سوي ديگر مي خواهند سرعت، ترافيك و كنترل بيشتر و بهتري بر روي فضاي خود داشته باشند، براي تهيه يك سرور اختصاصي اقدام مي كنند. سرور اختصاصي به آنها اين امكان را مي دهد كه بر اساس نياز و برنامه خود از امكانات متنوعي مانند آزادي در نصب نرم افزار هاي دلخواه، استفاده از فضاي وب به ميزان مورد نياز بدون در نظر گرفتن محدوديتي كه در سرورهاي اشتراكي وجود دارد و از همه مهمتر آزادي در مديريت محتواي سرور، استفاده نمايند.

  • سرور مجازی

    در صورتی که هاست اشتراکی پاسخگوی نیاز شما نیست و نیاز به استفاده از منابع بیشتری دارید میتوانید از سرور مجازی یا وی پی اس استفاده کنید، در این حالت منابع بیشتری نسبت به هاست اشتراکی در اختیار دارید و هزینه کمتری نسبت به سرور اختصاصی پرداخت می کنید.

  • هاست دانلود

    این سرویس مناسب برای کاربرانی است که قصد راه اندازی وب سایت جهت دانلود بازی، فیلم، موسیقی و یا نرم افزار دارند. با توجه به اینکه در این سایتها تعداد فایل ها جهت دانلود زیاد بوده و همچنین از حجم بالایی برخوردار هستند بهتر است بر روی سروری که دارای تنظیمات و سخت افزارهای لازم برای افزایش سرعت دانلود تهیه شده است میزبانی گردد. ضمن اینکه هزینه خرید دو سرویس مجزا به صرفه تر از هزینه خرید یک سرویس با حجم بالا خواهد بود.

چطور پلان های مناسب را انتخاب کنیم؟

قبل از این که پلان هاست و دامین خود را انتخاب کنید با مشاوران شرکت تماس حاصل نمایید. هدف ما شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا به سراسر کشور می باشد.