کاربرد تگ h1 در سئو وب سایت: تگ عنوان یا همون heading tags که بیشتر با h۱ , h۲ , h۳ و … ازشون استفاده می کنیم ، یکی از مهم ترین مواردی هستند که یک وبمستر یا سئو کار باید به اون توجه کنه  زیرا که عنوان ها و کلید واژه های بکار رفته در آنها میشه گفت یکی از مهم ترین مواردی هستند که موتور های جستجو و حتی بازدید کننده ها متوجه می شوند .همچنین یکی از مهم ترین موارد بهینه سازی یک وب سایت همین تگ های عنوان است که در رابطه با نمایش محتوا در موتور های جستجو گر گوگل  بسیار مورد اهمیت می باشند.

نکته: سعی کنید کلید واژه های اصلی رو داخل این عنوان جوری بگنجانید که هم خواننده رو جلب کنه ، هم بی ربط نباشه ، هم کلید واژه ای باشه که بیشتر سرچ میشوند.

نکته: زیاده روی در استفاده از این تگ ها خوب نیست ! در جدول بالا یک حدود مناسبی از تعداد به کار بردن آوردم.

تگ h1 در سئو سایت

کاربرد تگ h1 در سئو وب سایت

خوب همانطور که در بالاتر اشاره کردیم استفاده از تگ های عنوان یا هدر در سئو وب سایت بسیار تاثیر گذار است. پس استفاده صحیح و اصولی از تگ های عنوان در بدنه مقاله و محتوا ما باید بسیار با دقت انجام پذیرد بطوریکه هم شامل محتوا مناسبی برای عنوان ما باشد و کلید واژه های ما را در بر بگیرد و هم اینکه به لحاظ تعداد به کاربرد شده قانون را رعایت کنیم تا نتیجه منفی بر سئو سایت نداشته باشد.

برای مثال در یک صفحه فقط می توان فقط و فقط یک بار از تگ h1 استفاده نمود آن هم برای عنوان پست خود. سپس برای تیترهای بعدی مقاله خود از تعداد حداکثر ۵ تگ h2 استفاده کنید و یا برای زیر تیتر های بعدی نیز می توان حدودا ۶ تگ h3 استفاده نمود. همینطور می توان برای تیترهای مهم بعدی بدون محدودیت خاص از تگ های h4، h5، h6  استفاده نمایید.

چگونه از تگ h1 در سایت خود استفاده کنیم

به این نکته توجه داشته باشید که هیچگاه تگ bold را با تگ h  اشتباه نگیرید زیرا که تگ bold تاثیری بر روی بهینه سازی کد سایت شما ندارد و فقط برای توجه بیشتر کاربر به قسمتی از متن می باشد.

امیدوارم متوجه کاربرد مهم تگ های عنوان در بهینه سازی سایت و تاثیر اون در سئو سایت در گوگل شده باشید. این نکته را در نظر بگیرید که به همان اندازه که بهینه سازی دیتابیس در بهبود وضعیت سئو و افزایش بازدید سایت می شود، بهینه سازی کد سایت نیز باعث افزایش ترافیک سایت و افزایش فروش کالا و خدمات شما می گردد.

پس لازم است وبمستر های عزیز ویا شرکت هایی که اقدام به سئو سایت مشتریان خود می نمایند در همان گام های اولیه شروع فعالیت های مرتبط به سئو، بررسی تگ های عنوان را جز مهم ترین و اولین گام های خود قرار بدهند. لذا داشتن اطلاعات کافی در زمینه کاربرد تگ h1 در سئو وب سایت بسیار حیاتی می باشد.

استفاده از تگ h1 در سایت

شما عزیزان می توانید بهینه سازی کدها و سایت خود را با اطمینان خاطر به شرکت طراحی سایت واگذار نمایید. جهت استعلام هزینه سئو سایت می توانید با کارشناسان فنی شرکت تماس حاصل نمائید.