شرکت روانساز راه ابریشم (سهامی خاص) در سال ۱۳۷۹ فعالیت تولیدی و بازرگانی خود را با هدف بهینه سازی هر چه بیشتر مصرف انرژی در کشور آغاز نموده است. شرکت روانساز راه ابریشم یک از منحصر به فردترین مجموعه های تولید محصولات آلومینیوم کشور در صنعت ساختمان است که با تکیه بر داشتن دانش روز دنیا، پرسنل و نیروهای متعهد، مجرب و کارآزموده و به کارگیری بهترین نوع طراحی محصولات کشور اسپانیا و هلند و همچنین دارا بودن ماشین آلات مدرن با تکنولوژی پیشرفته در این صنعت شهرت یافته است.

  • طراحی وب سایت شرکت روانساز بنا به تکنولوژی های رایج در زمان تولید و آغاز به کار خود و همچنین با اشراف به نیازسنجی اهداف شرکت با زبان برنامه نویسی asp.net پیاده سازی و اجرا شده است.

 

سئو

طراحی سایت کارخانه روانساز راه ابریشم در واقع جزئی از پروژه های انجام شده به نسبت قدیمی مجموعه ما می باشد و طی تمام این سال ها همواره توسط شرکت ما پشتیبانی و به روز رسانی شده است. همچنین این پروژه بعد از فاز طراحی وب سایت به درخواست کارفرما بلافاصله وارد فاز سئو و بهینه سازی شد و توانسته با گذشت سال ها و ورود رقبای جدید خود به بازار کار همواره رتبه و جایگاه خوبی را در گوگل کسب نماید و بتواند آن را حفظ کند.