افزایش بازدید سایت و کاهش رتبه الکسا با ۷ تکنیک: امروزه همه ما به دنبال راهی برای افزایش بازدید سایت خود هستیم چرا که به خوبی متوجه اهمیت این موضوع شده ایم که افزایش ترافیک سایت موجب کاهش رتبه الکسای سایت در گوگل می شود. دیگر دغدغه بسیاری از ما داشتن یک وب سایت با طراحی و گرافیک خاص و منحصر به فرد نیست. این که بتوانیم در میان هزاران سایت دیگر و همچنین رقبای خود در محیط اینترنت و مجازی ترافیک و بازدید کننده بیشتری را به سمت سایت خود بیاوریم برای ما بسیار حیاتی و با اهمیت است.

فرض کنید شما برای فروش کالا خود یک مغازه در بهترین نقطه در شمال تهران فراهم کرده اید این مغازه دارای بهترین دکوراسیون داخلی و اجناس با کیفیت می باشد و شما هر ماه برای نگه داری آن هزینه های هنگفتی صرف می کنید . اما اگر تبلیغات مناسب نداشته باشید و نتوانید خود و برندتان را در بین صدها همکار و رقیبتان برای مشتریان معرفی کنید در نتیجه اصلا کسی از وجود شما با اطلاع نخواهد بود و چون هیچ بازدید کننده ای ندارید در نهایت فروشی هم نخواهید داشت.

در این بین ممکن است که یک دفتر مغازه معمولی با سرمایه گذاری بسیار کمتر از به لحاظ فضا و مکان ورودی بیشتری داشته باشد و بالطبع کسب درآمد بالاتر. پس اکنون باید ارزش تکنیک های افزایش بازدید سایت و افزایش ترافیک سایت که در نهایت منجبر به بهبود سئو وب سایت و همچنین کاهش رتبه الکسا شما می شود را به خوبی درک کرده باشید.

افزایش ترافیک سایت و بهبود رتبه الکسا

افزایش ترافیک سایت و بهبود رتبه الکسا

افزایش بازدید سایت و کاهش رتبه الکسا با ۷ تکنیک

در این مقاله سعی بر این داریم که تعدادی از روش های افزایش بازدید کننده های سایت را توضیح دهیم که وب مستران عزیز قطعا باید به خوبی با تمامی این موارد آشنا  باشند و جهت  افزایش بازدید سایت و کاهش رتبه الکسا از این تکنیک ها به خوبی استفاده کنند.

۱- تولید محتوا :

همیشه سعی کنید در بازه زمانی معین و همیشگی محتوا سایت خود را به روز کنید و نسبت به بارگذاری مقالات با محتوا مفید و مناسب طی ساعاتی مشخص اقدام کنید چرا که زمانبندی ارسال محتوا بسیار مهم و حیاتی می باشد . این نکته بسیار حائز اهمیت است که از محتوا تکراری بپرهیزد و تمامی پست خود را با متن و تصاویر غنی و خلاقانه ایجاد نمایید. تولید محتوا یکی از اصلی ترین تکنیک ها و مباحث مرتبط با سئو می باشد.

۲- سئو:

همواره اصول و تکنیک های سئو را در تمامی صفحات و پست های خورد رعایت کنید. ما در پست های قبلی در مورد تکنیک های متعدد seo بسیار صحبت کرده ایم.

۳- رسانه های اجتماعی:

رسانه های اجتماعی امروزه تاثیر بسیاری زیادی بر دنیای اطراف ما و همچنین دنیای مجازی گذاشته اند. زیرا تعداد کاربران حاضر در این شبکه ها بسیار زیاد می باشد و همواره روزانه بسیاری از ما وقت زیادی را در این شبکه ها صرف می کنیم. پس کافی است از این ابزار در جهت افزایش بازدید سایت و صفحات سایت خود استفاده کنید تا بتوانید ترافیک روزانه بیشتری را به سایت خود بکشانید. یکی از مهمترین این شبکه ها گوگل پلاس می باشد.

۴- شرکت در انجمن ها:

با شرکت در انجمن ها و تالارهای بحث و گفت و گو به  تبادل نظر پیرامون مسائل اصلی و مهم سایت خود بپردازید و سعی کنید سایت خود را به عنوان یک منبع برای آن موضوع معرفی کنید.

۵- تبلیغ:

تبلیغات متنی و بنری در سایت های پر بازدید می تواند ورودی های بسیاری را به سایت شما بیاورد. این تبلیغ می تواند در صورت پرداخت هزینه و یا تبادل لینک انجام پذیرد.

۶- امضا ایمیل:

همواره سعی کنید در امضاء ایمیل خود سایت را نیز معرفی کرده و لینک آن را قرار دهید.

۷- ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ نیز یکی دیگر از روش های تبلیغاتی موجود در دنیای مجازی می باشد که همه شما به خوبی با کاربرد آن آشنا هستید و نیاز به توضیح ندارد.

کاهش رتبه الکسا با 7 تکنیک رایگان

کاهش رتبه الکسا با ۷ تکنیک رایگان

شرکت با سال ها سابقه و تجربه درخشان در زمینه طراحی وب سایت، طراحی نرم افزار تحت وب، طراحی اپلیکیشن موبایل، سئو وب سایت، بهینه سازی سایت ، بهینه سازی دیتابیس، افزایش فروش فعالیت دارد.

شما عزیزان می توانید جهت سفارش طراحی قالب، طراحی پلاگین، طراحی سایت وردپرسی و یا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با ما تماس گرفته و نسبت به استعلام هزینه سئو سایت و همچنین هزینه طراحی سایت اقدام کنید.

جهت دیدن پروژه ها به صفحه نمونه کارها مراجعه کنید.