افزایش سرعت ایندکس صفحات در سئو سایت: افزایش سرعت ایندکس صفحات یکی از دغدغه هایی است که همیشه وب مستران عزیز در پی آن بوده اند. هرچه سرعت ایندکس مطالب جدید که به سایتتان اضافه کنید بالا برود تاثیر بسیار مثبتی در سئو وب سایت شما دارد و در نتیجه باعث افزایش بازدید سایت و افزایش ترافیک سایت خواهد داشت. می دانیم که ایندکس صفحات جدید توسط موتورهای جست و جوگر گوگل زمان مشخصی دارد اما می توانیم با پیاده سازی و رعایت اصول فنی مرتبط با مباحث سئو این سرعت را افزایش بدهیم.

علاوه بر این که افزایش سرعت ایندکس صفحات در سئو سایت شما تاثیر بسیار زیادی دارد می تواند کمک بسیار زیادی به آپدیت شدن تغییرات و ویرایشات جدید سایت گردد که برای کاربران بسیار اهمیت دارد. حال در زیر می خواهیم به تعدادی از روش هایی که می توان به کمک آن سرعت ایندکس مطالب را بالا برد بپردازیم.

نکته : مواردی که در زیر به آن اشاره می کنیم کاملا تجربی بوده و از روش آزمون و خطا بدست آمده است و تا کنون تاثیر مثبت خود را به خوبی نشان داده است.

 

 

نحوه افزایش سرعت ایندکس صفحات

نحوه افزایش سرعت ایندکس صفحات

افزایش سرعت ایندکس صفحات در سئو سایت

موارد زیادی ممکن است باعث تاخیر و یا حتی ایندکس نشدن صفحات سایت شما شوند و برعکس آن با کمک راه حل هایی نیز می توان به ایندکس شدن مطالب سایت سرعت بیشتری بخشید. وب مستران همواره به دنبال راهی برای این افزایش سرعت هستند چرا که به خوبی از تاثیر مثبت این موضوع بر سئو سایت خود آگاه هستند.

در زیر به تعدادی از این موارد که توسط متخصصین سئو نوین راهکار به آن رسیده ایم اشاره می کنیم:

  1. بررسی  فایل robots.txt در روت هاست سایتتان
  2. رجیستر کردن سایت در سرچ کنسول گوگل
  3. مدیریت محتوا و تولید محتوا غنی و با کیفیت
  4. بارگذاری محتوا و بروزرسانی و آپدیت وب سایت به صورت منظم و زمانبندی شده
  5. افزایش سرعت بارگذاری (لود) سایت
  6. استفاده از پیوند یا همان لینک های داخلی منظم و مرتبط در سایت
  7. استفاده کردن از شبکه های اجتماعی برای انتشار پست جدید خود
  8. افزایش میزان مراجعه ربات های خزنده به وب سایت با کمک تنظیمات کنسول گوگل
  9. پینگ وب سایت های مختلف

 

افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل

در بالا به تعدادی از روش های نحوه افزایش سرعت ایندکس صفحات در سئو سایت اشاره کردیم که بیشتر وب مسترهای حرفه ای از تمامی این روش ها به خوبی استفاده می کنند.

همچنین شما می توانید جهت سفارش سئو وب سایت خود و یا اطلاع از هزینه سئو سایت در کرج، با کارشناسان فنی شرکت تماس گرفته و تمامی اطلاعات لازم را دریافت نمایید. تمامی پروژه های انجام شده توسط این شرکت در صفحه نمونه کارها قابل مشاهده می باشد.

شرکت همچنین در زمینه : طراحی وب سایت، طراحی نرم افزار تحت وب، طراحی اپلیکیشن، طراحی سایت چند زبانه، طراحی سایت ریسپانسیو، طراحی قالب، طراحی پلاگین، طراحی فونت آیکن اختصاصی، طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج و … نیز فعالیت دارد.